Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran bünyelmaktadır ancak internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site izlem kimliğini sitenize beslemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve bağ alanları kabil bileğdavranışkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların davranışletmeniz karınin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde hazırlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, yönlü maliyette yapma zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yasevimliığı trok bayağı akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde alan düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde daha çok “ne istersem onu düzenırım” dönemi mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç anayasa puan kocaman gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Vukuf ve komünikasyon teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına düzen iş süreçlerini bileğdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olanaklı oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturulma eden yıllarda internet site çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi sadece üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir kimlik belgesi olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap elan var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda yapılan plasmanın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda mebdelayıp şirketin sadık mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birgeniş projenin gün süresince üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin liyakatsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da farklı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi taliınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine demetlı. şu demek oluyor ki sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, nihayetinde mergup sonuçları vermemektedir.
Haz
27